الأربعاء، 26 سبتمبر 2012

van,helsing chat warrior برنامج شات ويرور



 هذا البرنامج يقوم بدخول الغرفة و من خلاله تستطيع التحدث في الغرفة و ارسال رسائل و مشاهدة المستخدمين و التحدث معهم كل هذا في برنامج واحد و مميزات اخري اكتشفوها بنفسكم
This program is to enter the room and through which you can talk in the room and send messages, users see and talk to them all in one program and other features discovered yourself

حمل من هنا
download 

هناك 9 تعليقات:

  1. الشرح ازاى احط الكلمة اللى تتقال والكلمة اللى البوت يرد بيها لأن جربته غريب جدا بيقول الكلام ورا بعض وبسرعة جدا من غير ما حد يكلمه

    ياريت تقولنا نحط ازاى ملف الردود وننظمه ازاى

    تحياتى

    ردحذف
  2. لو عاوز تعمل ابلود للتكست اللي فيه الرسايل خلي النص داخل التكست يبقا كده
    مثلا adel#adel2# بينهم شباك وخلي الوقت مثلا 20000 و اضغط ستارت هتلاقي البرنامج بيبعت رسالة كل فترة من التكست اللي انت حددته اما لو عاوزوه يبعت رسايل اسرع هتخلي الوقت قليل جدا مثلا 100 وبكده ميبقاش بوت بقا هههههه هيبقا فلوووووووووود ههههههههههه تحياتي

    ردحذف
  3. ياراجل والله افتكرته برنامج رد آلى زى روميو وماتريكس الفيرجن الجديد كدا الواحد خلاص فصل ع الاخر

    ردحذف
  4. و الله حضرتك فصلت مفصلتش حاجة متخصنيش و كان ممكن تتكلم بزوق شوي و عادي تقول عاوز برنامج رد الي و انا بنفسي كنت عملتهولك و باسمك كمان اوك؟

    ردحذف
  5. برنامج جمييييييييييييييل والله انت فنان يا ااخي

    ردحذف
  6. adel vanhelsing

    ياغالى انا ما اقصدش حاجة انا بقول فصلت لأنى مش مركز يعنى مش محتاج ارتاح
    وع العموم تسلم ايدك مش محتاج انا مشغل روميو

    تحياتى وماتزعلش انا ahmed fares

    ردحذف
  7. الله يا نور يا عدول بجد جامد موووووووووووووووقع متنسناش مع تحيات سيزرررر

    ردحذف
  8. انا جديد سمي سامي
    ابي اغاني طني ورور

    ردحذف

قال تعالى : (( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ ))
((صدق الله العظيم))